Friday, January 18, 2013

4 ways to create storage in your bedroom

I dont know about you but since we came back from our Christmas break, I have been in a clearing kind of mood. 
I think it's a reaction to the TOO MUCH of everything at Christmas...too much food, too much toys, too much waste, too much clutter - and not enough exercise, not enough time for oneself.
At work we are sorted...we are moving to new offices so it's the perfect opportunity for us to clear our desks and cupboards to travel light and start fresh.
At home, it's a different story...
To start with, we're not moving but we also came back from Xmas with an insane amount of toys and other bits & pieces that  need to find some place so while I'm tackling my home, here is four ideas to create storage in your bedroom, the guest bedroom and the kids bedroom
Happy clearing & sorting!

1 | 2. Ikea Family Live | 3. Hotel Maison Pujol photographed by Manolo Yllera | 4. Trendland
In collaboration with Wren Kitchensfitted bedrooms by Wren  | All opinions and layouts my own
Je ne sais pas si cela vous fait pareil mais depuis que nous sommes rentrés des vacances de Noel, je n'arrete pas de ranger et jeter... Je pense que c'est une reaction au contre-coup de Noel...trop de bouffe, trop de jouets, trop de gaspillage, trop de bazaar - et pas assez d'exercise et de temps pour moi.
Au travail, c'est réglé...on emménage dans de nouveaux bureaux donc nous en profitons pour faire le tri sur nos bureaux et dans les placards pour voyager léger et partir sur de nouvelles bases. 
A la maison, c'est autre chose...
D'abord on ne déménage pas et puis on est surtout revenus de France avec pleins de jouets et de cadeaux qui maintenant ont besoin de trouver leur place dans la maison donc pendant que je "Feng-Shui" ma maison, voici quatre solutions pour vous permettre d'aménager des espaces de rangement dans votre chambre, la chambre d'amis et celle des enfants.

Categories:

0 comments:

Post a Comment