Tuesday, June 4, 2013

30-day Birkram Yoga challenge | DAY 2

How are you this morning?
I'm feeling very inspired by this photo to get mine/our flat tummies back!! 
I know mine seems to wander off each time I eat carbs and gluten but a week of healthy eating & bikram should help me to come closer to my goal and hopefully yours.
Make sure you take your body measurements in the morning to compare them in a week time so you can see the difference as sometimes the scales are not accurate

I'm very pleased to hear that Simone (Style Life Home) from Australia and Justine in France (the talented designer behind Une Sardine à Rio) are joining me in my 30-day Bikram yoga challenge*

Measurements:
Waist: 71 cm
Stomach: 82 cm
Thigh: 55.5 cm
Arm: 30.5cm

Have a fab day! xoxo 


Breakfast:
1 large glass of fresh orange juice + 150g St Helen Goat Yogurt and 120g of blueberries

Morning Snack: banana Afternoon Snack: 2 nectarines + plenty of water throughout the day

Lunch:
Spicy Kings prawns salad with bulgur wheat (see full recipe here) Super easy & quick to make and delicious!

Comment ça va ce matin?
Aujourd'hui cette photo et surtout ce ventre plat m'ont filé la pêche et m'ont donné envie de retrouver mon ventre plat. Je sais que le mien se cache sous des couches de carbs et gluten mais une semaine à manger équilibré et à faire du yoga quotidiennement devraient nous aider à retrouver la ligne très vite.
N'oubliez-pas de mesurer votre corps pour comparer les résultats dans une semaine, le pèse-personne n'est pas toujours idéal.
Et je suis super contente que Simone (Style Life Home) en Australie et Justine en France (la désigner douée de Une Sardine à Rio) se joignent à moi pour le 30-day Bikram yoga challenge*
Je vous souhaite une bonne journée! Bises

Petit Déj:
1 grand verre de jus d'orange frais + 150g St Helen Goat Yogurt & 120g de myrtilles

Morning Snack: banane Afternoon Snack: 2 nectarines + 2 lt d'eau dans la journée

Lunch:
Salade de crevettes épicées avec du boulgour (voir la recette ici) Super facile à faire et délicieux! 

0 comments:

Post a Comment