Monday, June 24, 2013

When BODIE and FOU customers are good at styling....

I'm still nursing a gastroenteritis so I wasn't super active over the weekend and just spent a few hours going through pages of emails.
While sorting this out, I came across these two beautiful images that Elisabeth from Anton's Home had sent us a while back, after she had purchased the Feathers print and the Type map print for France from us.
At home, I've always framed the Feathers print in a black or white ribba frame from Ikea but I love how the wooden frame softens the look and with the few wooden objects Elisabeth added, it looks very pretty.
I love the big glass jar too! I may have to source a few for BODIE and FOU, don't you think? :-)
PS: If you have gorgeous images of our products like these, feel free to email them to us!

// Photography: (C) Anton's Home

J'ai une gastro depuis Lundi dernier donc je n'étais pas méga active ce weeekend et j'ai juste passé quelques heures Samedi à faire le tri dans mes vieux emails et je suis tombée sur ces superbes photos qu'Elisabeth du blog Anton's Home, nous avons envoyé il y a quelques temps après nous avoir commandé l'affiche Feathers  et l'affiche Typo carte de France.
A la maison, j'ai toujours encadré l'affiche Feathers dans un cadre Ribba de chez Ikea blanc ou noir, mais j'aime beaucoup le cadre en bois...c'est plus doux et avec les quelques objets en bois que'Elisabeth a rajouté. c'est très joli.
Et je suis méga fan de la grosse jar en verre! Ca ne serait pas mal du tout pour BODIE and FOU, qu'est ce que vous en pensez?
PS: Si vous avez des images canons comme cela de nos produits, n'hésitez pas à nous les envoyer!

0 comments:

Post a Comment