Friday, July 26, 2013

Café Culture in The Simple Things magazine | Contributor

As some of you know, François and I are now Contributors to The Simple Things magazine and here is our first 4-page feature called Café Culture.
I'm SO SO proud!
Not only I love this magazine but being commissioned to share with you all these cafés and places that I love and inspire me to be more creative when I work away from the office is really amazing.
I hope you like it. The first one features Petersham Nurseries...a truly magical place.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Certains d'entre vous le savent déjà, mais François et moi avons une série mensuelle de 4 pages qui s'appelle Café Culture dans The Simple Things magazine et voici la première.
Je suis HYPER fière!
Non seulement, j'adore ce magazine mais en plus, être engagée pour partager avec vous, tous ces petits cafés que j'adore et qui m'inspirent quand je travaille loin du bureau, c'est simplement du pure bonheur! 
J'espère que cela vous plaira. Le premier article est sur Petersham Nurseries...un endroit vraiment magique.

// Photography: François Köng | Styling: Karine Candice Köng | Want to talk about a project, email leblog@bodieandfou.com

LEAVE A COMMENT THANKS!

0 comments:

Post a Comment