Monday, July 15, 2013

The Escapade by Le Train Fantome

ok this print is a bit of a treat for me...and you
For me, because The Escapade print has been designed by Fanja Ralinson, the talented girl behind The Train Fantôme and she is someone who I have been wanted to work with for a long time so now it's 
A treat for you (hopefully!) because I'm hoping that you will love it as much as I do.
I think it's  a very pretty print and its soothing, pastel hues, makes it perfect for a  nursery or a kid's bedroom. It also comes with a small price tag of £15.
In fact, in the new collection, I'm planning to work with a lot of designers I've admired for a long time, to bring you a gorgeous collection to decorate kid's bedroom without breaking the bank so stay tuned.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ok cette affiche, c'est un peu un cadeau que je me suis fais...et aussi pour vous
Pour moi, parce que l'affiche The Escapade  dessiné par Fanja Ralinson, une  créatrice bourrée de talent (The Train Fantôme c'est elle), est quelqu'un avec qui je voulais travailler depuis quelques temps donc ca c'est  
Un cadeau pour vous (du moins je l'espère!) parce que d'abord j'ai envie que vous aimiez cette affiche autant que moi. 
Et puis ensuite, je trouve que c'est une belle affiche et avec ses couleurs douces et pastels, elle est parfaite pour une chambre de bébé ou d'enfant. Elle a aussi un petit prix de £15.
En fait, dans la nouvelle collection, je prévois de travailler avec plusieurs désigners que j'admire depuis longtemps pour vous concocter une collection, qui vous permette de de créer de belles chambres d'enfants à petits prix

0 comments:

Post a Comment