Saturday, July 13, 2013

30-day Bikram Yoga challenge | DAY 24 (+ a mini challenge to get sexy arms)

How are you?
I hope you had a great Saturday! 
As my 30-day Bikram Yoga challenge is coming to an end and my beach holidays are around the corner (only 4 weeks away), I thought it was time to take on other mini challenges to tackle problem areas.
So this week, I'm starting this Tracy Anderson Sexy Arm - Beginners challenge - which doesn't require any equipment and is only 10 min if you do it twice.

So who is in it with me??
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ca va?
J'espere que vous avez passé un bon Samedi.
Etant donné que mon challenge Yoga Bikram en 30 jours arrive à sa fin et que mes vacances à la plage sont pour bientot (4 semaines et boum! vamos a la playa), je me suis dit que j'allais rajouter quelques mini-challenges pour travailler certaines parties de mon corps "problématiques".
Cette semaine, j'attaque le challenge de Tracy Anderson pour des bras sexy - version debutants - qui ne nécessite pas de matériel et ne prend que 10 minutes si vous faites la série d'exercise deux fois. 

Qui veut le faire avec moi?

0 comments:

Post a Comment