Tuesday, January 22, 2013

Inspiring mood boards from M&O in Paris

Here is three inspiring mood boards I spotted at Maison & Objet yesterday. Beautiful aren't they!?
I love "Be the type of person you want to meet"...and it's only when I posted these images on the blog that I spotted what it says on the second one: "The most important thing a father can do for his children is to love their mother"
Simple and loving...I think I'm gonna stick it on our fridge when I'm back in London, not that Steve doesn't do that already but I think it's a beautiful, gentle mantra to have at home...
Have a great day, I'm off to MERCI
PS: Can you spot our stools on the last one?
 Voici trois mood boards que j'ai photographié a Maison & Objet hier. Ils sont beaux n'est ce pas?!
J'adore "Soyez le genre de personne que vous souhaiteriez rencontrer" et c'est

seulement lorsque j'ai posté ces images sur le blog que je me suis apercu de ce qu'il y avait d'écrit sur la deuxième photo: "La chose la plus importante qu'un père puisse faire pour ses enfants est d'aimer leur mère."
Simple et plein d'amour. Je pense que je vais le mettre sur la porte de notre frigo quand je rentrerais à Londres - non pas que ce soit ce que Steve fasse déja mais je trouve que c'est un mantra beau et doux à avoir a la maison.
Je vous souhaite une bonne journée, je pars chez MERCI
PS: Est ce que vous avez vu notre tabouret sur la derniere photo?


Categories: ,

0 comments:

Post a Comment