Wednesday, March 27, 2013

{New Sponsor} La Cerise sur Le Gateau



















































































I'm thrilled to introduce you to my new blog sponsor: La Cerise sur Le Gâteau, a fab French brand set up by Anne Hubert. 
To me, Anne's collection exudes joy and happiness! 
Duvet covers, kitchen towels, cushion covers, toile de Jouy, Liberty prints, Anne revisits classic French household linens with a modern twist and everything get re-vamped with a hint of humour and lots of fun. 
My personal favourite is this gorgeous Tandem cushion (photo 2) which would look fantastic in Mila's bedroom. Being super creative & talented, Anne has also a fantastic blog where she shares little creative projects and I think time permitting, I may try to do this fun cloth rail over the Easter weekend. 
Don't you think it looks super cool?! I hope you enjoy this....


























































Je suis ravie de vous présenter mon nouveau sponsor: La Cerise sur Le Gâteau, une marque francaise crée par Anne Hubert. 
J'aime beaucoup la collection de Anne qui respire la joie et le bonheur!  
Housses de couettes, torchons, coussins, toile de Jouy, Liberty, Anne revisit tous les classiques et re-dessine tout avec une touche d'humour.

Mon coussin préféré est ce ce superbe coussin Tandem (photo 2) en Liberty qui serait parfait dans la chambre de Mila. 
Etant super doué, Anne a aussi un super blog sur lequel elle partage ses idées créatives et si j'ai le temps pendant ce long weekend de Paques, j'aimerais bien tenter ce portant pour la chambre de Mimi.
J'espere que cela vous a plu... Moi j'adore
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

// All images courtesy of La Cerise sur Le Gâteau

0 comments:

Post a Comment