Wednesday, July 10, 2013

Sneak-peek of our new collection



















































































While our team is busy with our Summer Sale, I've started working on our new collection and I love it so I hope you'll love it too! 
This beautiful, fresh and uplifting blue wallpaper is part of the new collection of wallpapers by Studio Ditte we are now stocking.
My other favourite one is the Birdhouse wallpaper which I think is perfect for a girl's bedroom. If I was to use it in a bedroom, I would just create a feature wall and keep the other walls white or light to keep a sense of space and paint the floorboards in white or soft grey. I think it would look amazing!
You can achieve a similar fresh look for a boy's bedroom with this Cars wallpaper.
So tell me...Do you like or you don't?

Pendant que l'équipe est "busy" avec les soldesj'ai commencé à travailler sur notre nouvelle collection et je l'adore donc j'espère qu'elle vous plaira!
Ce papier-peint joli et frais avec ses tons de bleus fait partie de la nouvelle collection de papier-peints de Studio Ditte que nous stockons maintenant.
Un autre de mes préférés est le papier-peint Birdhouse qui est parfait pour une chambre de petite fille. Si je devais l'utiliser dans une chambre, je ne tapisserais qu'un mur et laisserez les autres blancs ou dans un ton clair et je peindrais le parquet en blanc ou gris clair. Je pense que ce serait vraiment super !
Vous pouvez arriver à un résultat similaire pour la chambre d'un garcon avec le  papier-peint Cars.
Alors le verdict?...Vous aimez?

0 comments:

Post a Comment